Випущена 3CX 15.5 SP1 Beta

Можливості для адміністраторів
Централізоване налаштування додаткових параметрів IP телефонів Для підтримуваних IP телефонів істотно розширено кількість параметрів. Адміністратору тепер не потрібно розбиратися в документації і створювати власний шаблон автоналаштування того або іншого телефону. Всі додаткові параметри вказуються централізовано з інтерфейсу управління 3CX. Список параметрів:- вибір мелодії виклику
- установка MWI режиму роботи LED індикатора живлення телефону – миготіння при наявності голосового повідомлення, пропущеного виклику і т. п.
- знижена яскравість логотипу 3CX на заставці телефонів Yealink, Fanvil і Htek
- індивідуальна установка часового поясу для кожного телефону
- установка формату відображення часу: AM / PM, 12 годинний або 24 годинною
- установка типу переведення виклику за замовчуванням (несупроводжуваний або супроводжуваний)
- увімкнення або вимкнення підсвічування дисплея телефону
- настройка тайм-ауту включення скрінсейвера дисплея, яка усуває миготіння логотипів в деяких моделях
- налаштування мережевих параметрів VLAN IP телефону
- налаштування BLF (DSS) кнопок на режим Line або BLF. Раніше перші дві кнопки більшості телефонів могли працювати тільки в режимі Line
- оновлені всі шаблони SIP операторів для більш простого і безпроблемного підключення нових транков до системи
- з'явилася можливість захоплювати мережевий трафік на сервері безпосередньо з інтерфейсу управління 3CX. Для цього на сервер 3CX слід встановити утиліту Wireshark (на Windows системах). Ви можете як скачати файл захоплення для подальшого вивчення, так і включити його в пакет даних для передачі в технічну підтримку 3CX (опція Створити файл для техпідтримки)
- вбудована утиліта 3CX Firewall Checker тепер уміє визначати, чи використовується на вашому маршрутизаторі сервіс SIL ALG. Необхідно обов'язково відключити цей сервіс, оскільки саме він найчастіше призводить до проблем з проходженням звуку
- запуск резервного копіювання і відновлення з командного рядка
Можливості для користувачів
Новий веб-клієнт 3CX отримав ряд корисних поліпшень:- Тепер користувач може динамічно моніторити і управляти викликами безпосередньо з основного екрану Співробітники (який раніше називався Люди)
- Користувач може налаштовувати свої правила переадресування викликів (і виключення з правил) безпосередньо у веб-клієнті
- Вхідні дзвінки відображаються як десктопні повідомлення Chrome, незалежно від того, відкритий інтерфейс веб-клієнта чи ні
- Користувач може додавати своїх близьких колег в Обрані (просто позначати зірочкою), і вони будуть відображатися в Обраних у всіх клієнтах 3CX
- Функції, які раніше призначалися лише для готелів, тепер доступні всім користувачам:
- можна встановлювати дзвінки-нагадування
- ініціалізувати (очищати персональні дані) додаткові номери для нових або тимчасових співробітників
- змінювати статус інших працівників

Інші можливості
Ми також додали ще кілька давно запитуваних на форумі нових можливостей:- Групові скриньки голосової пошти
- Звіт про розподіл викликів часу
- Важливий звіт про середній час очікування клієнта в Черзі викликів і середньому часу, після якого клієнт "кинув" трубку, не дочекавшись відповіді оператора
- Коди покоївки для використання в готелях
- Ми також додамо зручну можливість копіювання додаткових номерів, тобто створення нового додаткового номера (користувача) на основі вже наявного. Однак Update 1 вона ще не реалізована.
Інсталяція оновлення
Якщо ви користуєтеся 3CX v15.5, оновлення Update 1 Beta доступно вам як звичайне оновлення системи, за умови, що ви погодилися на тестування ранніх версій продукту. Зрозуміло, таке тестування небажано робити на робочій системі. Однак ми дуже зацікавлені в повноцінній перевірці нового оновлення, тому чекаємо ваших відгуків! Також вам необхідно буде оновити настільні клієнти 3CX:Інші новини
- Fanvil H4 та H6 – нові серії SIP телефонів для готелів, які працюють за протоколом SIP та сумісні практично з будь-якою IP-АТС. Нові телефони виконані в чорному та білому кольорі, є моделі з дротовим та бездротовим підключенням до мережі, з кольоровим екраном та без екрана. Таким чином, ви зможете вибрати модель телефону для готелю, який оптимально підійде під ваші вимоги до функцій та дизайну.
- Якісна PTZ конференц-камера Aver CAM570 з двома об'єктивами та функцією стеження за за особою, що говорить (Audio Tracking) отримала сертифікацію від компанії Microsoft для використання з системами Microsoft Teams и Skype for Business. Камера рекомендується для конференц-залів середнього та великого розміру (mid-to-large spaces). Сертифікат Microsoft підтверджує, що камера Aver — це надійне та якісне рішення для проведення відеоконференцій.