Веб-клієнт 3CX
Веб-клієнт 3CX пропонує легкий доступ до всіх функцій уніфікованих комунікацій: управління поточною присутністю, відеоконференції, чат і панель оператора. Веб-клієнт також дозволяє здійснювати дзвінки в один клік з IP-телефонних, настільних і мобільних клієнтів 3CX.
Для використання веб-клієнта потрібні Google Chrome, Mozilla Firefox або Microsoft Edge.
Облікові дані веб-клієнта та посилання на з'єднання надсилаються вам електронною поштою із запрошенням 3CX. Натисніть на посилання та введіть свій внутрішній номер телефону та пароль з електронного листа.
За замовчуванням клієнтський інтерфейс показує список користувачів системи з їх статусами. Для того щоб зателефонувати або написати повідомлення клієнту, натисніть на відповідний сірий значок в правому нижньому кутку карти користувача. Дзвінки ініціюються з веб-клієнта і здійснюються з керованого IP-телефону, софтфона або смартфона. Натиснувши на іконку слухавки, виберіть, який пристрій ви хочете використовувати для дзвінків:
Ви можете прийняти або відхилити вхідний дзвінок у спливаючому меню. Поточний виклик можна перенести, записати або переключити на телефонну конференцію.
Веб-клієнт також має інтерфейс відеоконференцій, панель оператора колл-центру і розділ доступу до голосової пошти. Можливості веб-клієнта постійно розширюються!
Якщо вам незручно використовувати веб-клієнт, який займає все вікно браузера, ви можете встановити браузерний софтфон у вигляді окремого веб-додатка 3CX Web App.
Це Progressive Web App (PWA) - додаток, який працює з браузерами Chrome і Edge та уявляє собою аналог клієнта 3CX для комп'ютера. Тільки ця програма може працювати на різних операційних системах, включаючи Windows, Mac і Linux. ви можете встановити цю програму після входу в веб-клієнт.