Кабелі і амбушюри до гарнітури для Call-центрів
Для комфортного користування гарнітурою для телефонії виробники пропонують спеціальні кабелі, амбушюри, перехідники. Зручність співробітників Call-центрів є першорядним, тому всі аксесуари відрізняються ергономічністю. В каталозі інтернет-магазину представлений широкий асортимент продукції даної категорії виробництва Mairdi і багатьох інших компаній.
Вироби відрізняються значним запасом міцності, що робить їх бажаними для придбання. Аксесуари стійко витримують кручення, розтягування, що постійно відбувається в процесі експлуатації. При цьому пристрої зберігають цілісність, забезпечуючи стабільність сигналу.
Перехідники, кабелі обладнання для Call-центрів
Особливостей представлених в наявності перехідників, кабелів для гарнітури Call-центрів є невелика вага і компактні габарити. Вироби практично не відчуваються в процесі користування навушниками, мікрофонами, що запобігає відчуття дискомфорту і напруги протягом усього робочого дня.
Места соединения переходников, кабелей с конечными устройствами отличаются повышенными прочностными характеристиками, что предупреждает преждевременный износ, плохой контакт в сети. Благодаря отличному качеству сборки, а также применению надежных материалов, срок пользования изделиями составляет не менее 3-5 лет.
Амбушюры к гарнитурам для Call-центров
Для производства амбушюр используется поролон достаточной плотности, который обеспечивает комфортную фиксацию аксессуаров в ушной раковине. За счет этого гарнитура для Call-центров не вызывает чрезмерного скопления тепла и влаги, что позволяет ее носить на протяжении всего рабочего дня. Амбушюры из акустического поролона также препятствуют проникновению посторонних шумов, поэтому сотрудники могут полноценно сконцентрироваться на общении с клиентами.