Інтеграція 3CX з Bitrix24: безкоштовний плагін CRM

Плагін надає наступні можливості:
Увага: в даний момент підтримується інтеграція тільки з порталами bitrix24.com! Для інших доменів інтеграція буде доступна найближчим часом.
, щоб перейти параметри софтфона, а потім в Додаткові параметри > Інтеграція.
Розділ General В розділі General зазначаються загальні параметри інтеграції.
На цьому налаштування інтеграції завершена.
- Виклик по кліку (Click to Call) – дзвінки з картки клієнта в Bitrix24. Досить виділити номер в інтерфейсі Bitrix24 і натиснути налаштовану комбінацію клавіш. Номер буде переданий в клієнт 3CX, який виконає виклик. Ця можливість доступна в клієнті 3CX для Windows.
- Відкриття картки (Call Pop-up) – картка клієнта (контакту, компанії, ліда) в Bitrix24 автоматично відкривається при вхідному виклику. Якщо номер абонента не виявлено, плагін може створити новий контакт в Bitrix24.
- Журнал викликів (Call Journal) – всі дзвінки фіксуються в журналі CRM Bitrix24 і прив'язуються до відповідних контактів.

Установка модуля інтеграції 3CX і Bitrix24
- У розділі Параметри – інтеграція CRM – Доступні CRM інтеграції виділіть та завантажте модуль CRM інтеграції з Bitrix24 (див. скріншот вище).
- Увімкніть інтеграцію у тих користувачів 3CX, яким вона потрібна, в розділі Інтеграція у властивостях користувача.
- Перезапустіть клієнти 3CX у цих користувачів для того, щоб вони отримали новий модуль з сервера 3CX
Настроювання Bitrix24
- Відкрийте сторінку додаток 3CX в магазині Bitrix24 і натисніть кнопку Install.
- Вкажіть домен вашого порталу Bitrix24 і натисніть Install ще раз.
- Ви будете перенаправлені на ваш портал Bitrix24, і додаток буде встановлено.
Налаштування модуля інтеграції 3CX і Bitrix24
У правому нижньому куті інтерфейсу натисніть на іконку

- Open contact — вкажіть, коли відкривати картку контакту: під час дзвінка, після відповіді або не відкривати взагалі.
- Only show CRM contact details... — вкажіть, при якій довжині номери відкривати картку контакту. Наприклад, ви можете вказати довжину номера велику 3, щоб картка не відкривалася при виклику від внутрішніх користувачів.
- Enable Journaling – якщо включити цю опцію, після завершення розмови в Bitrix24 буде створена замітка, прив'язана до цього виклику і відповідного контакту.
- Create new contact... – якщо неможливо знайти контакт або компанію, плагін створить новий потенційний контакт (лід).
- Maximum digit lenght... – Caller ID може передаватися від оператора з різними префіксами (міжміський, міжнародний), так і без них. Крім того, в Bitrix24 номери клієнтів можуть зберігатися у різних форматах (наприклад, тільки міський номер, або повний номер у форматі E. 164). Щоб розпізнати клієнта, рекомендується перевіряти відповідність Caller ID номером клієнта за останніми 7 цифрам номера, оскільки в більшості випадків локальні (міські) номери маю довжину 7 цифр. Якщо встановити відповідність за меншої кількості цифр, можливі "помилкові спрацьовування" при визначенні клієнтів з однаковими останніми цифрами. Якщо встановити відповідність за більшою кількістю цифр, система може не визначати вже наявних клієнтів (їх номер буде занадто короткий).
- URL – ваша URL порталу до Bitrix24. Вказуйте повну адресу порталу разом з https://
- Lookup Order – вкажіть пріоритет пошуку контакту в довідниках. Як видно на скріншоті, плагін спершу шукає відповідність Caller ID в довіднику Контакти, а потім в Companies і Leads.
- Default Browser і Select Browser – відкривати картку контакту в браузері, встановленому в системі за замовчуванням, або у визначеному браузері.
Інші статті
- Logitech Tap та Logitech Tap IP – це сенсорні контролери для систем відеоконференцій. Зовні вони виглядають практично однаково та дозволяють легко керувати обладнанням для відеоконференцій Logitech у конференц-залі, але вони мають деякі важливі відмінності.
- Комплекти обладнання Poly Studio Room Kits є готовими рішеннями для підготовки вашого конференц-залу до відеоконференцій у системі Microsoft Teams Rooms. Poly пропонує рішення для кімнат переговорів та конференц-залів різного розміру. Ви зможете підібрати потрібне рішення в залежності від розміру конференц-залу. При цьому у всього обладнання буде однаковий інтерфейс управління та найголовніше - висока якість відео та звуку та фірмові технології Poly.