Продавець Unified Ukraine (Працює сайт - unified.com.ua) розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
73 відгуків
Станьте партнером 3CX, і ми допоможемо вам заробляти!Стати партнером
+380 (67) 958-68-68
+380 (44) 392-86-76
+380 (95) 718-98-66
вул. Вернадського, 24 / 4, Дніпро, Україна
Коммунікаційні системи 3CX - телефонія та відеоконференції для бізнесу від Unified Ukraine
Залишити відгук

Умови перемикання на резервний маршрут (транк) у вихідних правилах

Умови перемикання на резервний маршрут (транк) у вихідних правилах
  • Вибір і перемикання маршруту / транк у вихідному правилі
  • Особливості обробки повідомлень Early Media і Ringing
  • Особливості транков з авторизацією по IP (пірингові транки без реєстрації)

Введення

Як відомо, 3CX може мати до 5 різних маршрутів у вихідному правилі. Ви можете визначити пріоритет цих маршрутів. Якщо перший маршрут (по суті справи, транк або VoIP шлюз) не може проключить виклик, він передається по другому маршруту і т. д.

image

Нам важливо розуміти, які саме події можуть впливати на відмову в проключении виклику за основним транку і переключення на резервний транк.

Вибір і перемикання маршруту

  • У вихідному правилі 3CX опитує всі доступні транки і мости (межстанционные транки) по порядку від 1 до 5
  • Якщо транк не зареєстрований, він виключається автоматично
  • SIP повідомлення Ringing (180 або 183) від оператора зв'язку (або VoIP шлюзу) не означає успішне проключение. Може бути обраний інший транк, або перебір транков може завершитися в залежності від отриманих повідомлень SIP надалі (див. нижче)
  • SIP повідомлення Busy завершує перебір транков і передає сигнал "зайнято" абоненту. Типи повідомлень SIP Busy:
    • 486 Busy Here - абонент зайнятий
    • 600 Busy Everywhere - викликається користувач зайнятий і не бажає приймати виклик в даний момент
    • 1408 No Response - внутрішній код помилки 3CX
  • SIP повідомлення про успішне проключении завершує перебір транков. Типи повідомлень про успішне проключении:
    • 200 OK - успішне завершення проключения
    • Cancel - абонент відхилив виклик, не піднявши трубку
  • SIP повідомлення про помилку проключения починає перебір транков (вибір наступного транка за пріоритетом). Список SIP повідомлень про помилки наведено у кінці цієї інструкції.

Параметри Early Media і Ringing

При використанні у вихідному правилі більше одного транка, обробка повідомлень Early Media і Ringing має свої особливості. Оскільки 3CX не може передбачити заздалегідь, відбудеться перемикання на резервний маршрут, вона змінює правила обробки повідомлень Early media (як правило, 183 Ringing). Після отримання повідомлення SIP 183 Ringing, які зазвичай використовуються при передачі специфічних повідомлень від оператора (наприклад, службових голосових повідомлень мережі типу "чекайте відповіді абонента"), це повідомлення конвертується в SIP повідомлення 180, і аудіопотік від оператора "заглушається". Абонент на додатковому номері 3CX чує не службові повідомлення оператора, а гудки дозвону SIP телефону (КПВ). Для довідки:
  • 180 Ringing - місце розташування викликається користувача визначено, виданий сигнал про вхідний виклик
  • 183 Session Progress - використовується для того, щоб заздалегідь отримати опис сеансу інформаційного обміну від шлюзів на шляху до викликуваним користувачеві

Транки з IP авторизацією

Якщо оператор надав транк для сервера 3CX на публічний IP адресу цього сервера (транк з IP авторизацією), 3CX не реєструє транк на SIP-сервері оператора. Таким чином, 3CX не може визначити, "працює" цей транк чи ні. З точки зору 3CX він завжди "працює" (в 3CX "світиться" зеленим кольором). При обробці вихідного правила 3CX завжди буде намагатися використовувати цей транк. Якщо транк "неробочий", це призведе до затримки 32 сек. перед перемиканням на наступний транк. На жаль, це поведінка не можна змінити.

Коди SIP помилок перемикання транка

Коди повідомлень SIP (помилок), при якому відбувається перемикання транка:
  • 400 Bad Request - запит не зрозумілий через синтаксичних помилок в ньому; помилка в сигналізації, швидше за все щось з налаштуваннями обладнання
  • 401 Unauthorized - нормальний відповідь сервера про те, що користувач ще не авторизировался; зазвичай після цього абонентське обладнання відправляє на сервер новий запит, що містить логін і пароль
  • 402 Payment Required - вимагається оплата
  • 403 Forbidden - абонент не зареєстрований
  • 404 Not Found - абонент не знайдений; немає такого SIP-номери
  • 405 Method Not Allowed - метод не підтримується; може виникати, якщо користувач намагається відправляти голосову пошту і т. п.
  • 406 Not Acceptable - користувач недоступний
  • 407 Proxy Authentication Required - необхідна аутентифікація на проксі-сервері
  • 408 Request Timeout - час обробки запиту минув; абонента не вдалося знайти за відведений час
  • 409 Conflict - конфлікт
  • 410 Gone - немає доступу до ресурсу; ресурс за вказаною адресою більше не існує
  • 411 Length Required - для зазначеного ресурсу клієнт повинен вказати довжину вмісту в заголовку запиту
  • 413 Request Entity too large - розмір запиту занадто великий для обробки на сервері
  • 414 Request URI too long - розмір SIP URI занадто великий для обробки на сервері
  • 415 Unsupported Media Type - дзвінок здійснюється непідтримуваних кодеком
  • 416 Unsupported URI Scheme - сервер не може обробити запит з-за того, що схема адреси одержувача йому незрозуміла
  • 420 Bad Extension - невідоме розширення; сервер не зрозумів розширення протоколу SIP
  • 421 Extension Required - в заголовку запиту не зазначено, яке розширення сервер повинен застосувати для його обробки
  • 423 Interval too brief - сервер відхиляє запит, так як час дії ресурсу дуже короткий
  • 433 Anonymity Disallowed - анонімний дзвінок заборонений
  • 480 Temp Unavailable - тимчасово недоступне напрямок, спробуйте зателефонувати пізніше
  • 481 Call Transaction does not exist - дію не виконано; нормальний відповідь при вступі дублюючого пакету
  • 482 Loop Detected - виявлено замкнутий маршрут передачі запиту
  • 483 Too many hops - запит на своєму шляху пройшов через більше число проксі-серверів, ніж дозволено
  • 484 Address Incomplete - прийнятий запит з неповною адресою
  • 485 Ambiguos - адреса викликається користувача неоднозначний
  • 487 Request Terminated - запит було скасовано; зазвичай приходить за скасування виклику
  • 500 Internal Server Error - внутрішня помилка сервера
  • 501 Not Implemented - в сервері не реалізовані які-небудь функції, необхідні для обслуговування запиту; метод запиту SIP не підтримується
  • 502 Bad Gateway - сервер, що функціонує в якості шлюзу або проксі-сервера, що приймає неправильну відповідь від сервера, до якого він направив запит
  • 503 Service Unavailable - сервер не може в даний момент обслужити виклик через перевантаження або проведення технічного обслуговування
  • 504 Server Timeout - сервер не отримав відповіді протягом встановленого проміжку часу від сервера, до якого він звернувся для завершення виклику
  • 505 Version Not Supported - версія не підтримується; сервер не підтримує цю версію протоколу SIP
  • 513 Message Too Large - сервер не в змозі обробити запит з-за великої довжини повідомлення
  • 603 Decline - викликається користувач не бажає приймати вхідні дзвінки, не вказуючи причину відмови
  • 604 Does not exist anywhere - викликається користувача не існує
  • 606 Not Acceptable - з'єднання з сервером було встановлено, але окремі параметри, такі як тип запитуваної інформації, смуга пропускання або вид адресації недоступні
Інші статті
  • Poly Studio Room Kits для відеоконференцій Microsoft Teams Rooms
    Комплекти обладнання Poly Studio Room Kits є готовими рішеннями для підготовки вашого конференц-залу до відеоконференцій у системі Microsoft Teams Rooms. Poly пропонує рішення для кімнат переговорів та конференц-залів різного розміру. Ви зможете підібрати потрібне рішення в залежності від розміру конференц-залу. При цьому у всього обладнання буде однаковий інтерфейс управління та найголовніше - висока якість відео та звуку та фірмові технології Poly.
  • Огляд панорамних камер 360 для відеоконференцій
    В огляді порівнюються 4 моделі камер компанії Kandao. Всі вони забезпечують круговий огляд 360 градусів, мають вбудовані динаміки та мікрофони, але відрізняються додатковими можливостями та відповідно ціною. Розглянуті такі моделі – Kandao Meeting 360, Kandao Meeting Pro, Kandao Meeting Ultra Standart та Kandao Meeting Ultra.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner