Продавець Unified Ukraine (Працює сайт - unified.com.ua) розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
73 відгуків
Станьте партнером 3CX, і ми допоможемо вам заробляти!Стати партнером
+380 (67) 958-68-68
+380 (44) 392-86-76
+380 (95) 718-98-66
вул. Вернадського, 24 / 4, Дніпро, Україна
Коммунікаційні системи 3CX - телефонія та відеоконференції для бізнесу від Unified Ukraine
Залишити відгук

Маршрутизація вхідних викликів в 3CX в залежності від часу доби

Маршрутизація вхідних викликів в 3CX в залежності від часу доби

Така функція дуже затребувана, якщо потрібно повідомляти дзвоном різні привітальні повідомлення в залежності від часу доби, або направляти абонентів у Черзі обслуговування на різних мовах, в залежності від часу дзвінка.

Це просте додаток допоможе вам освоїтися в середовищі розробки та отримати базові навички використання CFD.

Зверніть увагу - утиліта 3CX CFD безкоштовно доступна для користувачів 3CX Phone System Pro.

Для вашої зручності, 3CX включила це додаток в набір демо-додатків CFD. Ви можете відкрити і вивчити його більш детально. Готовий робочий проект програми розміщується в папці Documents\3CX Call Flow Designer Demos при установці CFD.

Створення проекту

Створимо новий проект CFD. Відкрийте середовище розробки, виберіть File > New > Project, вкажіть папку, де буде збережено проект, і введіть ім'я проекту, наприклад, TimeBasedRouting. 3CX Call Flow Designer

Додайте компонент Create a condition

Щоб додати компонент:

  1. Перетягніть компонент Create a condition з Панелі компонентів зліва в робочу область під зелену стрілку, оборзачающую початок роботи голосового програми. Дайте компоненту зрозумілу назву, наприклад, selectTimeRange. Для цього клікніть по компоненту і змініть назву в правому нижньому вікні Properties Window.
  2. Створіть 4 розгалуження програми і назвіть їх from0to9, from9to12, from12to18 і from18to0. Для цього клікніть по компоненту правою кнопкою миші і виберіть Add branch.
  3. Тепер для кожного розгалуження слід створити відповідні умови. Умови - це логічні вирази на C#, які повинні повернути ІСТИНУ, щоб спрацював компонент, що знаходиться всередині розгалуження (візуально - під умовою). Умови перевіряються зліва направо, тобто якщо перша умова повернуло БРЕХНЯ, перевіряється друга умова і т. д. Визначимо умови:
    • Для розгалуження from0to9: DateTime.Now.Hour < 9
    • Для розгалуження from9to12: DateTime.Now.Hour > = 9 && DateTime.Now.Hour < 12
    • Для розгалуження from12to18: DateTime.Now.Hour > = 12 && DateTime.Now.Hour < 18
    • Для розгалуження from18to0: залишаємо порожнім. Це розгалуження буде виконуватися, якщо не "спрацювали" інші розгалуження.
  4.  
Створення розгалужень у 3CX Call Flow Designer

Додайте компоненти Transfer

Створивши умови для розгалуженні, додамо в кожне розгалуження компонент Transfer. Таким чином, при "спрацювання" умови, виклик буде переводитися на відповідний додатковий номер.

Для цього перетягніть компонент Transfer в кожне з розгалужень. Налаштуйте кожен компонент для переведення виклику на різний додатковий номер. Для цього клацніть на компоненті і встановіть властивість Destination на додаткові номери 101, 102, 103 і 104, відповідно.

Додавання елементів Transfer в Call Flow Designer

Властивість Destination - це вираження, тому, якщо ви вказуєте тут константу, вона повинна бути взята в дужки. Зверніть увагу, що в Destination можна вказувати і змінні, і обчислювані вирази.

Додавання додаткового номери для переведення виклику

Компіляція та встановлення програми на сервер 3CX

Голосове додаток готове! Тепер його слід скомпілювати і завантажити на сервер 3CX. Для цього:

  1. Перейдіть в меню Build > Build All, і CFD створить файл TimeBasedRouting.tcxvoiceapp.
  2. Перейдіть в інтерфейс управління 3CX, в розділ Черги дзвінків. Створіть нову Чергу викликів, вкажіть назву і додатковий номер Черги, а потім встановіть опцію Голосові програми і завантажте скомпільований файл.
  3. Збережіть зміни в Черзі викликів. Голосове програма готова до роботи. Тепер, при надходженні виклику на цю Чергу, він буде переведений на відповідний додатковий номер у залежності від часу доби.
  4.  
Завантаження голосового програми на сервер 3CX

Ви можете перевірити роботу програми, зателефонувавши на додатковий номер Черги, або направивши на цю Чергу дзвінки з зовнішніх транков.

Завантаження та документація

  • 3CX Call Flow Designer
  • Документація 3CX CFD
Інші статті
  • Poly Studio Room Kits для відеоконференцій Microsoft Teams Rooms
    Комплекти обладнання Poly Studio Room Kits є готовими рішеннями для підготовки вашого конференц-залу до відеоконференцій у системі Microsoft Teams Rooms. Poly пропонує рішення для кімнат переговорів та конференц-залів різного розміру. Ви зможете підібрати потрібне рішення в залежності від розміру конференц-залу. При цьому у всього обладнання буде однаковий інтерфейс управління та найголовніше - висока якість відео та звуку та фірмові технології Poly.
  • Огляд панорамних камер 360 для відеоконференцій
    В огляді порівнюються 4 моделі камер компанії Kandao. Всі вони забезпечують круговий огляд 360 градусів, мають вбудовані динаміки та мікрофони, але відрізняються додатковими можливостями та відповідно ціною. Розглянуті такі моделі – Kandao Meeting 360, Kandao Meeting Pro, Kandao Meeting Ultra Standart та Kandao Meeting Ultra.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner