Продавець Unified Ukraine (Працює сайт - unified.com.ua) розвиває свій бізнес на Prom.ua 16 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
78 відгуків
Станьте партнером 3CX, і ми допоможемо вам заробляти!Стати партнером
+380 (67) 958-68-68
+380 (95) 718-98-66
вул. Вернадського, 24 / 4, Дніпро, Україна
Коммунікаційні системи 3CX - телефонія та відеоконференції для бізнесу від Unified Ukraine
Залишити відгук

Нові звіти колл-центру 3CX

Нові звіти колл-центру 3CX

У 3CX v15.5 доступні 4 нових звіту:

  • Розподіл викликів часу (Call Distribution)
  • Середній час очікування клієнта в Черзі викликів (Average Queue Waiting Time)
  • Активність операторів по часу (User Activity)
  • Телефону / відповіді виклики в Черзі викликів часу (Queue Answered / Unanswered Calls)
Зверніть увагу, звіти доступні лише в редакціях 3CX V15.5 SP1 PRO і ENT. Для генерації звітів, в інтерфейсі управління 3CX перейдіть в розділ Звіти і натисніть кнопку Додати. Нові звіти знаходяться в секції Розширені звіти. У будь-якому звіті є кілька загальних параметрів: частота генерації, діапазон часу, формат звіту PDF, HTML або CSV) та інші. Після того, як звіт буде згенеровано, ви отримаєте e-mail з посиланням на завантаження файлу звіту у відповідному форматі. Також ви можете переглянути звіт безпосередньо з розділу Звіти в інтерфейсі 3CX, після того як цей звіт буде готовий. Розглянемо звіти докладніше.

Гістограма Розподілення викликів часу

Гістограма показує кількість викликів, що пройшли через транки, шлюзи і межстанционные мости 3CX. За замовчуванням звіт включає і виклики в Чергах (якщо відповідна опція відключена). Також включаються дзвінки, зроблені на Групи викликів, і внутрішні виклики (якщо встановлена опція звіту Включити внутрішні виклики).

Графік Середній час очікування абонента (клієнта) в Черзі викликів

Звіт являє собою графік частотної кривої. Він відображає середнє час очікування абонента до відповіді оператором (сек.) і середній час очікування до того, як абонент кинув трубку (сек.). Звіт можна сформувати для зазначеної Черги або всіх Черг.

Гістограма Дії користувачів (Активність операторів) по часу

Графік показує активність користувача 3CX (оператора колл-центру) по часу, і, відповідно, відносний прогрес. Керівник бачить, який період дня, місяця або року був найбільш активним. Звіт включає виклики в Черзі і внутрішні виклики (якщо встановлена відповідна опція).

Гістограма Телефону / відповіді виклики Черзі по часу

Графік активності викликів у всіх або вибраних Чергах по часу і відносний прогрес. У звіті беруть участь виклики, телефону і виклики усіма операторами даної Черги.

Інші статті
  • Відмінності сенсорних панелей для керування відеоконференціями Logitech Tap та Logitech Tap IP
    Logitech Tap та Logitech Tap IP – це сенсорні контролери для систем відеоконференцій. Зовні вони виглядають практично однаково та дозволяють легко керувати обладнанням для відеоконференцій Logitech у конференц-залі, але вони мають деякі важливі відмінності.
  • Poly Studio Room Kits для відеоконференцій Microsoft Teams Rooms
    Комплекти обладнання Poly Studio Room Kits є готовими рішеннями для підготовки вашого конференц-залу до відеоконференцій у системі Microsoft Teams Rooms. Poly пропонує рішення для кімнат переговорів та конференц-залів різного розміру. Ви зможете підібрати потрібне рішення в залежності від розміру конференц-залу. При цьому у всього обладнання буде однаковий інтерфейс управління та найголовніше - висока якість відео та звуку та фірмові технології Poly.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner