Кошик
33 відгуків
Бесплатная АТС для бизнеса от 3CX и Google, 50 пользователейСкачать
+380679586868
+380443928676
УкраинаДніпропетровська областьДніпроул. Вернадского 24 / 4
Залишити відгукНаявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.

Складна маршрутизація викликів в 3CX без програмування

Складна маршрутизація викликів в 3CX без програмування

У фінальній версії 3CX Call Flow Designer з'явилися нові цікаві компоненти. Наприклад, тепер налаштувати складну маршрутизацію вхідних дзвінків можна буквально мишкою, без використання виразів або процедур на C#.

Із завданням впорається будь-який користувач, без навичок програмування. Ми розглянемо використання нового компонента Date & Time condition для налаштування маршрутизації викликів залежно від часу доби. Голосове додаток буде виконувати наступні дії:
В неробочі години, включаючи свята, виклики будуть направлятися в Чергу викликів з назвою Business closed.
В робочі години понеділок, середу і п'ятницю з 9 до 12 та з 14 до 17, виклики будуть направлятися в рекламну Чергу Promotions.
В інші робочі періоди виклики будуть направлятися в Чергу Standard.
Для вашої зручності, вихідний проект програми поставляється в дистрибутиві 3CX CFD і розміщено в папці Documents\3CX Call Flow Designer Demos. Щоб створити додаток, відкрийте 3CX CFD, виберіть File > New > Project, вкажіть папку, де буде збережено проект, і ім'я проекту.

Складна маршрутизація викликів в 3CX: компонент Date & Time condition

Перетягніть компонент Date & Time condition з Панелі компонентів зліва в робочу область дизайнера. Назвіть компонент, наприклад, dateTimeCondition, якшо по ньому і вказавши назву у вікні властивостей Properties Window. Налаштуйте 3 розгалуження компонента. Назвіть їх businessClosed, promotions і standard.

Тепер налаштуємо умови спрацьовування розгалужень. Умови перевіряються зліва направо, і виконується перше розгалуження, що задовольняє умові. Двічі клікніть (або клацніть правою кнопкою миші) на розгалуженні businessClosed і виберіть опцію Configure.

У вікні налаштування умови задається відбір DID ліній і тимчасові діапазони. Можна задати умови виконання тільки в тому випадку, якщо виклик прийде в 3CX тільки на певний зовнішній номер (DID). Опція AllDIDs включає всі зовнішні номери. Опція AllDIDsWithExceptions включає всі зовнішні номери, за винятком перерахованих нижче (DID слід розділяти комою). Опція SpecificDIDs включає тільки перераховані номери. Встановимо умову AllDIDs, оскільки немає необхідності виключати будь-які зовнішні номери з нашого умови, і натиснемо кнопку Edit Date Time Conditions.

У розширеному редакторі тимчасових інтервалів можна вказати наступні умови: Day of week - тимчасові діапазони певних днів тижня, наприклад, кожного понеділка; Specific day - тимчасові діапазони певної дати, наприклад конкретної дати якогось свята; 3CX Office Hours - часовий діапазон Робочих годин даної системи 3CX; 3CX Out of Office Hours - часовий діапазон Неробочих годин даної системи 3CX. Виберемо умова 3CX Out of Office Hours оскільки ми хочемо, щоб це розгалуження виконувалося, коли наша організація не працює. Інших параметрів умова не вимагає. Тепер налаштуємо розгалуження promotions. Воно спрацьовує для будь-якого зовнішнього DID номера у понеділок, середу і п'ятницю з 9 до 12 та з 14 до 17. Умова настроюється, як показано нижче.

Для розгалуження standard використовуємо умову 3CX Office Hours, яка спрацює, якщо не будуть виконані попередні умови.

Складна маршрутизація викликів в 3CX: компонент Transfer

Після створення розгалужень, додамо в кожну з них компонент Transfer, який буде перемикати дзвінок з того чи іншого напрямку. Перетягніть компонент Transfer з Панелі компонентів на кожне з розгалужень. Потім налаштуйте кожен компонент на відповідний напрям. В даному прикладі властивість Destination встановлюється на додаткові номери 800, 801 та 802 відповідно.

Компіляція та встановлення програми на сервер 3CX

Голосове додаток готове! Тепер його слід скомпілювати і завантажити на сервер 3CX. Для цього:
  1. Перейдіть в меню Build > Build All, і CFD створить файл DateTimeRouting.tcxvoiceapp.
  2. Перейдіть в інтерфейс управління 3CX в розділ Черги дзвінків. Створіть нову Чергу викликів, вкажіть назву і додатковий номер Черги, а потім встановіть опцію Голосові програми і завантажте скомпільований файл.
  3. Збережіть зміни в Черзі. Голосове програма готова до роботи.
Спробуйте подзвонити на Чергу. Ви будете переведені на відповідний додатковий номер в залежності від поточного часу доби.
Інші статті
  • Веб-камери для конференцій (Zoom, Skype та інші)
    У статті розглянуто фіксовані веб-камери для відеоконференцій через комп'ютер. На відміну від звичайної веб-камери, це рішення професійного рівня з якісним ширококутним об'єктивом і відео роздільною здатністю 4K або Full HD.
  • USB PTZ камери для відеоконференцій
    У статті розглянуті популярні моделі USB PTZ камер, які представлені на нашому сайті та регулярно поставляються в Україну. Всі моделі - це поворотні камери з оптичним зумом. Основна схема використання - відеоконференції, вебінари, трансляції