Продавець Unified Ukraine (Працює сайт - unified.com.ua) розвиває свій бізнес на Prom.ua 16 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
77 відгуків
Станьте партнером 3CX, і ми допоможемо вам заробляти!Стати партнером
+380 (67) 958-68-68
+380 (95) 718-98-66
вул. Вернадського, 24 / 4, Дніпро, Україна
Коммунікаційні системи 3CX - телефонія та відеоконференції для бізнесу від Unified Ukraine
Залишити відгук

Інтеграція CRM-системи з IP-АТС 3CX

Готові інтеграції входять у комплект поставки і дозволяють швидко налаштувати інтеграцію між IP-АТС та CRM-системою.

Станом на 2024 офіційно підтримуються 3CX такі інтеграції: Bitrix24, Connectwise, Dynamics365, Freshdesk, Fressales, Freshworks, Hubspot, Jetpack, Kommo, Nutshell, Pipedrive, Salesforce, vtiger, Zendesk, Zoho.

Крім того, є інтеграції з іншими системами CRM, які не вказані на сайті 3СХ. Наприклад, інтеграція з Odoo CRM.

Стандартні можливості інтеграції з CRM-системою включають:

  • синхронізація контактів (Contact Synchronization) – при вхідних та вихідних дзвінках АТС звертається із запитом до CRM-системи, чи є контакт із таким номером. Якщо контакт є, його ім'я зберігається у книзі контактів 3СХ і відображатиметься на екрані телефону за наступних дзвінків.
  • спливаюче вікно при дзвінку (Call Pop-ups) – при вхідному або вихідному дзвінку у веб-клієнті або PWA клієнті ви можете відкрити сторінку з CRM з інформацією про клієнта, якщо його номер знаходиться в базі даних CRM-системи
  • журнал дзвінків у CRM (Call Journals) – інформація про кожен дзвінок передається до CRM-системи та зберігається у картці клієнта
  • журнал чатів у CRM (Chat Journals) – інформація про чати з клієнтом передається в CRM-систему та зберігається у картці клієнта
  • створення нового контакту при вхідному дзвінку (Create a new contact) — якщо номера клієнта немає у базі даних CRM, можна автоматично відкрити вікно для створення нового клієнта або ліда
  • виклик із CRM одним натисканням миші на номер контакту (Click to Call) – ви зможете легко ініціювати виклик зі сторінки CRM-системи через 3CX за допомогою плагіна Click2Call для браузерів Google Chrome та Microsoft Edge.

У новій 20 версії 3CX з'явилися нові можливості модуля CRM інтеграції, які тестуються як бета-версія V20 Update 3 станом на вересень 2024 року:

  • передача посилання на запис дзвінка до CRM-системи
  • передача результатів роботи штучного інтелекту OpenAI щодо перетворення голосу на текст: транскрипція дзвінка у текстовому вигляді та резюме дзвінка.

Якщо ваша CRM-система не входить до списку підтримуваних, але підтримує інтеграцію через Rest API (HTTP API), тоді ви можете скористатися безкоштовним генератором шаблонів «3CX CRM Template Generator», який допоможе створити інтеграцію CRM з 3CX без глибоких знань програмування.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner