Інтеграція CRM-системи з IP-АТС 3CX
Готові інтеграції входять у комплект поставки і дозволяють швидко налаштувати інтеграцію між IP-АТС та CRM-системою.
Станом на 2024 офіційно підтримуються 3CX такі інтеграції: Bitrix24, Connectwise, Dynamics365, Freshdesk, Fressales, Freshworks, Hubspot, Jetpack, Kommo, Nutshell, Pipedrive, Salesforce, vtiger, Zendesk, Zoho.
Крім того, є інтеграції з іншими системами CRM, які не вказані на сайті 3СХ. Наприклад, інтеграція з Odoo CRM.
Стандартні можливості інтеграції з CRM-системою включають:
- синхронізація контактів (Contact Synchronization) – при вхідних та вихідних дзвінках АТС звертається із запитом до CRM-системи, чи є контакт із таким номером. Якщо контакт є, його ім'я зберігається у книзі контактів 3СХ і відображатиметься на екрані телефону за наступних дзвінків.
- спливаюче вікно при дзвінку (Call Pop-ups) – при вхідному або вихідному дзвінку у веб-клієнті або PWA клієнті ви можете відкрити сторінку з CRM з інформацією про клієнта, якщо його номер знаходиться в базі даних CRM-системи
- журнал дзвінків у CRM (Call Journals) – інформація про кожен дзвінок передається до CRM-системи та зберігається у картці клієнта
- журнал чатів у CRM (Chat Journals) – інформація про чати з клієнтом передається в CRM-систему та зберігається у картці клієнта
- створення нового контакту при вхідному дзвінку (Create a new contact) — якщо номера клієнта немає у базі даних CRM, можна автоматично відкрити вікно для створення нового клієнта або ліда
- виклик із CRM одним натисканням миші на номер контакту (Click to Call) – ви зможете легко ініціювати виклик зі сторінки CRM-системи через 3CX за допомогою плагіна Click2Call для браузерів Google Chrome та Microsoft Edge.
У новій 20 версії 3CX з'явилися нові можливості модуля CRM інтеграції, які тестуються як бета-версія V20 Update 3 станом на вересень 2024 року:
- передача посилання на запис дзвінка до CRM-системи
- передача результатів роботи штучного інтелекту OpenAI щодо перетворення голосу на текст: транскрипція дзвінка у текстовому вигляді та резюме дзвінка.
Якщо ваша CRM-система не входить до списку підтримуваних, але підтримує інтеграцію через Rest API (HTTP API), тоді ви можете скористатися безкоштовним генератором шаблонів «3CX CRM Template Generator», який допоможе створити інтеграцію CRM з 3CX без глибоких знань програмування.