Продавець Unified Ukraine (Працює сайт - unified.com.ua) розвиває свій бізнес на Prom.ua 16 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
77 відгуків
Станьте партнером 3CX, і ми допоможемо вам заробляти!Стати партнером
+380 (67) 958-68-68
+380 (95) 718-98-66
вул. Вернадського, 24 / 4, Дніпро, Україна
Коммунікаційні системи 3CX - телефонія та відеоконференції для бізнесу від Unified Ukraine
Залишити відгук

3CX CRM API для створення власних інтеграцій

3СХ пропонує рішення для створення інтеграції із CRM системами, системами Help Desk або системами тикетів (ticketing system), які не мають готових інтеграцій із 3CX. Інтеграція працює на базі Rest API чи HTTP запитів.

Якщо описати інтеграцію коротко, то 3СХ відправляє HTTP-запити в CRM-систему та обмінюється інформацією:

  • при вхідному дзвінку 3CX відправляє номер телефону (Caller ID) у CRM. Якщо контакт знайдено, він додається в Контакти 3CX, ім'я абонента, що викликає, відображається у веб-клієнті, а запис контакту включає посилання для відкриття в браузері картки контакту CRM.
  • аналогічно при чаті здійснюється пошук за адресою електронної пошти (e-mail) клієнта
  • також 3CX може передавати в CRM інформацію про дзвінок та чат (історія дзвінків та чатів), а вже CRM зберігає цю інформацію в картці клієнта

Для створення власної інтеграції потрібен файл XML, який створюється за допомогою безкоштовного генератора шаблонів «3CX CRM Template Generator», який допоможе створити інтеграцію без глибоких знань програмування.

Для створення такої інтеграції, ваша CRM-система повинна підтримувати роботу через Rest API (HTTP API).

Цей метод інтеграції працює в 3CX V18 та V20.

У генераторі шаблонів «3CX CRM Template Generator» потрібно налаштувати такі операції:

  • авторизація в CRM-системі (“Basic” або “OAuth2”, за логіном та паролем або ключем API)
  • налаштування запиту на пошук контакту в CRM та відповідності між полями у 3CX та даними у CRM
  • налаштування запиту на писк у CRM за номером телефону, адресою електронної пошти, ім'ям або за назвою компанії.
  • Налаштування запиту для створення картки нового контакту або ліда у CRM.
  • Налаштування запиту для передачі інформації про дзвінки та чати в CRM.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner