Автоматичний обдзвон клієнтів та предиктивний обдзвон в АТС 3CX
IP-АТС 3CX пропонує рішення для автоматичного додзвону за допомогою скриптів 3CX Call Flow Designer. За допомогою скрипту обдзвону ви можете автоматично здійснювати вихідні дзвінки, програвати повідомлення клієнту та підключати їх до внутрішніх додаткових номерів (наприклад, черг або відразу на внутрішній номер), щоб ваші співробітники не витрачали дорогоцінний час на набір номера, підвищуючи ефективність та продуктивність роботи.
У таких скриптах основним елементом є модуль додзвону (номеронабирач) чи dialer. 3CX пропонує 2 типи номеронабирачів:
Power dialer – стандартний обдзвон
У цьому випадку АТС набирає номери за заздалегідь заданим інтервалом, дзвінки будуть здійснюватися з постійною швидкістю.
Для налаштування модуля обдзвону Power Dialer є 2 параметри:
- «ParallelDialers» - кількість екземплярів додзвону, що одночасно запускаються.
- "PauseBetweenDialerExecution" - затримка в секундах між запуском нового дзвінка для кожного екземпляра.
В результаті, використовуючи ці дві властивості, ми контролюємо швидкість обробки викликів. При встановленні ParallelDialers = 3 і PauseBetweenDialerExecution на 30 секунд, ваш скрипт здійснить 6 викликів за 1 хвилину. Якщо нам потрібно більше чи менше, ми можемо збільшити чи зменшити ці значення.
Predictive dialer - предиктивний обдзвон
У цьому випадку АТС аналізує доступність агентів у черзі та автоматично регулює швидкість набору номерів.
Для налаштування Predictive Dialer також є 2 параметри:
- Оптимізація - Виберіть оптимізацію номеронабирача для агентів або для абонентів. Якщо включити оптимізацію за агентами, скрипт намагатиметься зробити з максимально зайнятими, скорочуючи час, протягом якого вони не обробляють дзвінки. Таким чином, номеронабирач здійснює дзвінки, прагнучи, щоб кожен агент щоразу отримував дзвінок. Це може призвести до того, що кілька викликів чекають у черзі, тому деяким абонентам, що викликаються, можливо, доведеться почекати кілька секунд, щоб підключитися до агентів, але додзвонювач намагається максимально скоротити кількість викликів, які чекають у черзі.
А якщо включити оптимізацію за абонентами, тоді вони ніколи не чекатимуть у черзі, а одразу ж підключаються до вільного агента. Це призводить до того, що деякі агенти залишаються вільними довше, ніж при попередньому підході, але діалер гарантує, що абонентам негайно відповідає агент. - Черга – додатковий номер черги з агентами, які відповідають на дзвінки, їх доступність та моніторитиме скрипт.
Крім діалера до скрипту також потрібно включити додаткові компоненти, які відповідатимуть за зчитування номерів для обдзвону з файлу або бази даних, запису результату обдзвону у файл або базу даних, перевірку умов виконання скрипту, повідомлення про закінчення обдзвону.
Важливо відзначити, що скрипт обдзвону починає працювати, коли програма Call Flow отримує перший дзвінок, і продовжують працювати необмежений час, доки не буде зупинено службу 3CX Call Flow Server.