Продавець Unified Ukraine (Працює сайт - unified.com.ua) розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
71 відгук
Станьте партнером 3CX, і ми допоможемо вам заробляти!Стати партнером
+380 (67) 958-68-68
+380 (44) 392-86-76
+380 (95) 718-98-66
вул. Вернадського, 24 / 4, Дніпро, Україна
Коммунікаційні системи 3CX - телефонія та відеоконференції для бізнесу від Unified Ukraine
Залишити відгук

Зміни і доопрацювання в сервісі аудіоконференцій 3CX в v15.5 SP3

Зміни і доопрацювання в сервісі аудіоконференцій 3CX в v15.5 SP3

Також, на жаль, ми ввели ще одна зміна з-за якого створення конференцій на вимогу (ad-hoc) з клієнтів 3CX стало досить важко. Все це викликало справедливу критику продукту. Ми щиро просимо вибачення за створені незручності і опишемо, як ми плануємо вирішити цю проблему.

 

Конференції на вимогу клієнтів 3CX

 

Насамперед зазначимо, що ми зовсім не планували відключати конференції на вимогу на клієнтах. Ми вже відновили цю можливість, а крім того, помітно допрацювали створення конференцій. Оновлення доступно для завантаження. Ми значно спростили створення конференцій на мобільних клієнтів 3CX, додавання учасників а також управління учасниками в поточній конференції: відключення мікрофона, додавання і видалення і повернення назад) учасників на льоту. Ви також можете завершити конференцію для всіх або викликати нових учасників через обзвон. Подивіться цей відеоролик, щоб побачити, як це працює (при необхідності, увімкніть російські титри).

Планування конференцій в клієнтах 3CX

 

У v15.5 SP2 ми вирішили перенести функцію планування конференції в новий веб-клієнт, оскільки це дозволяє інтегрувати вбудований планувальник з популярними програмами календаря - Google / Office 365. При плануванні конференції на софтфоне було вирішено відразу запускати веб-клієнт 3CX, щоб не дублювати функціональність (софтфона і веб-клієнта). Тепер, на прохання користувачів, ми скасовуємо такий підхід і вмикаємо можливість планування конференції саме на софтфонах 3CX. Ця зміна вже в розробці і буде випущена в найближчим часом, можливо, до свят. Зверніть увагу, планування буде можливим тільки для контактів 3CX - номерів телефонів і адрес e-mail.

 

Запрошення учасників конференції з інтерфейсу 3CX, а не Google / Office 365

 

Як сказано вище, в SP2 ми додали можливість організації аудіоконференцій з веб-клієнта, що дозволяє просто і швидко запланувати конференцію у вашому звичному додатку календаря. А вже з календаря ви запрошуєте інших учасників. Такий спосіб дозволяє відправити запрошення на конференцію безпосередньо від її організатора та отримати відповідь про участь / неучасть від кожного учасника. Ми прибрали можливість розсилки запрошень з системного електронної адреси 3CX (і контактів в адресній книзі 3CX) - це б конфликтовало з можливостями онлайн-планувальника Google / Office 365. Однак у зв'язку з численними скаргами користувачів на незручність такого способу запрошень, ми знайшли спосіб поєднати розсилку вбудованими засобами 3CX з використанням зовнішнього планувальника. Можливість комбінування інтерфейсу конференцій 3CX і календаря Google / Office 365 з'явиться в SP3, оскільки вимагає оновлення веб-клієнта. Вихід 3CX v15.5 SP3 відбудеться в січні, після чого ви зможете створювати конференції зручним для вас способом: Google, Office 365, 3CX або шляхом завантаження файлу iCAL.

Автоматичний виклик учасників конференцій

 

До випуску SP2 учасники конференції автоматично обзванивались нашої системи в момент початку конференції. Цікаво відзначити, що більшість інших АТС не мають такої можливості. Як правило, в узгоджений час учасники самостійно дзвонять на заздалегідь відомий номер конференції. З поширенням особистих органайзерів на мобільних телефонах, які можуть нагадати про майбутній конференції, зникає необхідність у цій досить незграбною функції. Принаймні, ми так думали. Але виявилося, що багато користувачів активно використовують цю можливість! Тому ми вирішили негайно повернути її назад. В SP3 системна опція, що активує вихідний дзвінок для учасників аудіо - як внутрішніх користувачів 3CX, так і зовнішніх учасників на міські і мобільні номери. Ми дуже серйозно ставимося до аудіоконференцій і продовжимо розширювати їх можливості. Наприклад, в SP4 очікується інтеграція конференцій WebRTC і SIP-аудіоконференції. Учасники обох типів зможуть брати участь у спільній конференції! Користувачі, що мають WebRTC-посилання конференції, зможуть кликнути по ній і підключитися зі свого телефону (click-to-call). Інші користувачі зможуть зателефонувати зі звичайного телефону на конференцію Webmeeting і взяти в ній участь. Запрошуємо залишати ваші побажання по сервісу аудіо - та веб-конференцій у нашому розділі Ідеї і ще раз просимо вибачення за незручності!

Журнал змін в клієнтах 3CX

  • Windows client change log

  • Mac clients change log

  • Android client change log

  • iOS client change log

Інші новини
  • Конференц-камера Aver CAM570 отримала сертифікацію для Microsoft Teams
    Якісна PTZ конференц-камера Aver CAM570 з двома об'єктивами та функцією стеження за за особою, що говорить (Audio Tracking) отримала сертифікацію від компанії Microsoft для використання з системами Microsoft Teams и Skype for Business. Камера рекомендується для конференц-залів середнього та великого розміру (mid-to-large spaces). Сертифікат Microsoft підтверджує, що камера Aver — це надійне та якісне рішення для проведення відеоконференцій.
  • Нова система відеоконференцій Teams і Zoom на базі Андроід - Jabra PanaCast 50 Video Bar System
    Jabra PanaCast 50 Video Bar System - система відеоконференцзв'язку для Teams та Zoom на базі Андроїд. У комплект поставки входить відеобар із вбудованим Андроїд комп'ютером та сенсорна консоль керування. Залежно від вибраної системи можна використовувати пристрій для конференцій у системі MS Teams Room (MTRoA) або Zoom Room. Важлива перевага – для роботи не потрібен комп'ютер, це повністю автономна система.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner