Ліцензія на IP-АТС 3CX Phone System 48 дзвінків ПРО
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.Лицензия на IP-АТС 3CX Phone System 48 дзвінків ПРО — дає право на використання програмного ip-атс 3CX упродовж одного року. 3CX — це програма, яка працює на комп'ютерах під керуванням Windows і Linux і виконує функції цифрової офісної АТС, системи уніфікованих комунікацій і call-центру. Крім того, за допомогою 3СХ можна проводити багатокористувацькі відеоконференції та вебінари.
Основні параметри ліцензії на 3СХ:
- Тип ліцензії — ПРО (професійна)
- Кількість одночасних дзвінків — 48, цього досить для роботи від 50 до 300 абонентів
- Кількість користувачів (внутрішніх номерів) — необмежена
- Кількість телефонних номерів (sip-транки, voip-шлюзи) — необмежена
- Термін дії — 1 рік
3CX ліцензується за кількістю одночасних дзвінків, обмежень за кількістю абонентів або телефонних номерів немає. Враховуються будь-які дзвінки — зовнішні та внутрішні, вхідні та вихідні, дзвінки на утриманні й активні.
У разі досягнення ліміту ліцензії нові дзвінки не з'єднуються й на ємейл адміністратора приходить повідомлення про те, що ліміт ліцензії перевищений. Ви можете перейти на ліцензію з великою кількістю одночасних дзвінків у будь-який момент, просто доплативши різницю в ціні.
Крім програмного ip-атс, ви також отримуєте право на використання програмних телефонів для комп'ютерів і мобільних пристроїв, вебклієнт, систему відеоконференцій 3CX WebMeeting, програму для створення складних сценаріїв Call Flow Designer.
Переваги IP-АТС 3СХ:
- установлення в хмарі або на локальному сервері
- інтегровані відеоконференції
- віджет чату для сайту
- віддалена робота через мобільні клієнти Android/iOS або через браузер
- організація call-центру
- CRM-інтеграції
- интеграция со страницей Facebook
У ліцензії ПРО входить розширений набір функцій, які особливо підійдуть тим компаніям, які шукають не тільки офісну АТС, а й рішення для організації колацентру.
Розширені можливості ліцензії ПРО:
- Записування розмов
- Інтеграція з Microsoft 365
- Інтеграція з CRM-системами, є готові інтеграції та є плагін для інтеграції з іншими CRM-системами
- Чергування викликів
- Звіти про чат і роботу черг
- Моніторинг черг у реальному часі та оперативна статистика
- Панель літнього оператора АТС (супервізор call-центру)
- Зворотний дзвінок клієнту з черги
- Розширене прослуховування дзвінків у 3 режимах — вклинювання, прослуховування, підскакування
- Програма Call Flow Designer для створення лаконічних сценаріїв обробки дзвінків
- Спільне використання IP-телефонів (hot-desking)
- Об'єднання об'єднання кількох IP-АТС 3CX за допомогою спеціальних 3СХ-транків
- Розширені функції АТС для готелів, зокрема інтеграція з PMS-системами Protel, roomMaster, Micros-Fidelio та іншими. 3CX успішно використовується такими мережами готелів, як-от Hilton, Holiday Inn, Ramada Plaza, Best Western, Bastion Hotels та інші
Крім функцій телефонії 3CX пропонує хмарний сервіс відеоконференцій WebMeeting. Вартість сервісу включена в вартість ліцензії та не потребує додаткових витрат.
В ліцензії ПРО 3CX WebMeeting підтримує такі можливості:
- кількість акаунтів користувачів — необмежена
- кількість одночасних учасників усіх відеоконференцій — 100, це може бути одна консультація на 100 учасників або 10 конференцій по 10 учасників
- чат між учасниками
- режим відповідей на питання в чаті
- проведення опитування і голосувань
- показ PDF-документів
- показ свого екрана
- режим віддаленої підтримки — ви зможете керувати віддаленим Windows комп'ютером, щоб допомогти іншому користувачеві
- електронний фліпчарт
- загальний доступ до файлів через панель Чата
- 2 типи конференц-кімнат — персональні та загальні
- голосовий дзвінок у відеоконференцію — користувач, у якого немає комп'ютера або ддоступу до інтернету може набрати телефонний номер, під'єднаний до вашої 3СХ і під'єднатися до відеоконференції в режимі голосового зв'язку
Основні | |
---|---|
Виробник | 3CX |
Країна виробник | Кіпр |
Тип | IP-АТС |
Внутрішні аналогові лінії | 400 |
Внутрішні цифрові лінії | 400 |
Внутрішні лінії VoIP | 400 |
Зовнішні аналогові лінії | 400 |
Зовнішні лінії VoIP | 400 |
Зовнішні лінії ISDN PRI | 400 |
Зовнішні лінії ISDN BRI | 400 |
Кількість домофонів | 100 |
Кількість мобільних абонентів DECT | 400 |
Кількість базових станцій DECT | 400 |
Конференц-зв'язок, до | 48 абонентів |
Канали DISA/OGM | 48 |
Гарантійний термін | 12 міс |
Режими роботи | Денний, Нічний, Обідній |
Функції | Утримання/очікування виклику, Вбудована телефонна книга, Гучний зв'язок, Конференц-зв'язок, Автосекретар, Голосова пошта, Автоматичне розпізнавання факсимільних повідомлень, Пейджинг, АВН (Caller ID), Music On Hold, Запис розмови, DISA (прямий доступ до ресурсів системи), DECT, Переведення виклику, Перехоплення виклику, Перепризначення виклику, Примусове підключення, Переадресація, Груповий виклик, Підтримка відео, Можливість передачі факсів |
IP-телефони | 200 |
- Ціна: 94 324,86 ₴
- Спосіб упаковки: ліцензія постачається в електронному вигляді на ємейл