Интеграции IP-АТС 3CX
IP-АТС 3CX пропонує безліч різних інтеграцій та доповнень, які суттєво розширюють можливості IP-АТС та дозволяють побудувати більш складні та комплексні системи зв'язку.
Ці рішення вигідно виділяють 3CX серед інших телефонних станцій. Ви отримаєте набагато більше можливостей, аніж просто офісна АТС. При цьому на відміну від деяких інших виробників всі ці можливості входять у вартість ліцензії на АТС 3CX і не вимагають додаткових витрат.
Список інтеграцій, розширень та додаткових можливостей IP-АТС 3CX:
- Готові інтеграції з більш ніж 10 CRM-системами
- CRM API для створення власних інтеграцій
- Інтеграція з Microsoft 365
- Скрипти Call Flow Designer для розширеної обробки вхідних дзвінків
- Автоматичний обдзвон (Dialer)
- Штучний інтелект OpenAI Whisper для розшифровки розмов та голосової пошти та оцінки ефективності роботи операторів
- Інтеграція з Google Cloud Storage та Speech API
- Нове Call Control API для Winfows та для Linux
- Скрипти мовою C# Call Processing Script - дозволяють перехоплювати дзвінки і обробляти їх за допомогою стандартного коду на C #. Ви отримаєте практично необмежені можливості для аналізу дзвінка та застосування індивідуальної логіки обробки виклику
- Інтеграція із системою Microsoft Teams та Microsoft Teams Direct Routing
- Інтеграція з програмами 1С
- Інтеграція за допомогою Multi-Line TAPI
- у 20 версії з'явилося нове 3CX Configuration API, за допомогою якого ви можете налаштувати все, що завгодно у 3CX, як через консоль адміністратора. Цей API є стандартизованим Web REST API на основі OData зі специфікацією OpenAPI поверх нього.
- віджет Live Chat & Talk для чату з відвідувачами корпоративного сайту та для дзвінків з сайту в call-центр через браузер
- інтеграція з WhatsApp – ви можете отримувати сповіщення WhatsApp business messages безпосередньо в 3СХ-клієнтах, як звичайні телефонні дзвінки. Для роботи вам потрібно підключити обліковий запис у WhatsApp Business Platform. Повідомлення можна надсилати на чергу або групу для більш швидкої відповіді на нього.
- інтеграція з Facebook – дозволить вашим співробітникам відповідати на повідомлення з Facebook-сторінки вашої компанії у 3CX-клієнті. Тепер не потрібно заходити у Facebook Messenger, а вхідні повідомлення можна перенаправляти у чергу, групу чи одного співробітника.